wtorek, 1 grudnia 2015

Wyniki CANDY

A teraz to na co wszyscy czekają czyli wyniki Candy. Zgłosiło się 42 osób. Listę wydrukowałam,







 pocięłam










i pozginałam






 
a następnie czekałam aż Natusia wstanie.


 
Gdy już wstała to nie mogła zrozumieć, że trzeba tylko jeden los wybrać i w kółko wyjmowała po 10:D.






W końcu jakimś cudem na moim ręku znalazła się jedna karteczka. A zwycięzcą jest.......






Trzynastka okazała się szczęśliwa:) Gratuluję serdecznie Kasi i proszę o adresik na emaila:) A innych zapraszam na moje wyzwanie świąteczne, gdzie również będzie nagroda :)

Chciałam podziękować wszystkim za udział. Niesamowity komentarz zostawiła Basia.
Zima może być piękna...Tak sobie marzę, że spaceruję po zaśnieżonych polach, słońce kłuje iskierkami śniegowe kołdry. Gotów do ataku, jastrząb, pan polnych przestrzeni, przygląda mi się ciekawie zwabiony blaskiem moich wygranych zimowych kolczyków, które mienią się niczym diamenty...To od Mebeliny- wołam do niego, nie znasz jej, bo nie prowadzisz bloga:-)
Będę musiał założyć- pokrzykuje jastrząb, bo jak można żyć bez znajomości takich zimowych piękności...
Rozmarzyłam się, ale marzenia nic nie kosztują. Pozdrawiam jeszcze jesiennie:-)

Basię też proszę o adresik, poleci do Ciebie mała pocieszajka:)

18 komentarzy:

  1. słodki skrzacik losował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje , dzięki za wspaniałą zabawę, zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i zazdroszczę takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna panna losowała :D Gratki dla obu Basiek ;) Kasiu ....dzięki za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zdążyłam się zapisać, ale za to życzę powodzenia w losowaniu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom:))
    :) słodka dziewczynka, moja też by garściami wyciągała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :* I dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję....
    Pozdrowienia dla Natusi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale fajnie :) Dziękuję! Ślicznotka z Natusi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Wam, szczęściary :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczynom :) A Tobie dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla kolczykowych Szczęściarek. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!! I dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, ogromnie Ci dziękuję za wyróżnienie. Tak, napisałam to co czuję, Twoja biżuteria to sama poezja. Dopiero teraz otworzyłam kompa, więc moja radość jest ogromna, dziękuję i Kasi gratuluję, a Natusię przytulam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranym, a i Tobie pięknej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Córcia dawała Ci niestrudzenie znak, ile powinno być nagród, a Ty uparcie jedna i jedna ;)
    Gratuluję Dziewczynom wygranych :) Dziękuję za zabawę :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)