wtorek, 27 stycznia 2015

Wymianka z Anią

Druga wymianka to wymianka z Ania z sosnowygaik.blogspot.com. Twórczość Ani podglądam od dawnaaa:) Po namyśle zapytałam czy nie zrobiłaby dla mnie serduszka najlepiej z ptaszkami. No i dostałam takie cudne! Wisi sobie w salonie:) Na końcu ma cudny koralik decoupage, który wieńczy całość:) Zobaczcie sami:)








































Serducho jest naprawdę duże czego tutaj nie widać:) A do tego cudne przydasie! Wreszcie mam papier do tworzenia kartek:)




I wszystko razem:)


 


Ja wysłałam to:
 
Miałam okazje przypomnieć sobie jak się posługiwać szydełkiem:):P

Ani bardzo dziękuję za wymiankę:)

9 komentarzy:

  1. wymianka bardzo udana, mam nadzieję, że będziesz również zadowolona z tego co ja wyślę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowe serducho genialne, nie mogę się napatrzeć ;)
    a taką serwetkę w usta ostatnio szukałam w pokoju... i za nic nie mogłam znaleźć... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka, piękne serduszko! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)