poniedziałek, 20 stycznia 2014

Zwyklaczki

Czasem trzeba zrobić coś prostego zwykłego:) Troche mi się tego nazbierało i pokazuje na raz:)

Na pierwszy rzut kolczyki sopelki czy łezki:)













Kolejne takie z perełkami









I liściaste z cekinów











z prawdziwych pawich piórek





I bransoletki z prZywieszkami



I na koniec dla moich dziewczynek, same wybierały przywieszki i co mam im z nich zrobić:)




Wiem zdjęcia okropne, ale nie chciało mi się już ich obrabiać:( Możliwe ze coś już pokazywałam, ale straciłam orientacje:)

9 komentarzy:

  1. zwyklaczki bywaja najbardziej uniwersalne :) a tu najbardziej podobają mi się te z listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te liściaste kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne te z pawim piórem super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Listki i pawie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwyklaczki, ale zazwyczaj sa najczesciej uzywane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne! A ja siedzę i gapię się jak sroka w monitor:) Rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te zwyklaczki :) Dziękuję za oddanie głosu na moją pracę w Siłowni Twórczej :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)