niedziela, 10 listopada 2013

Kolczyki sutasz "czerwona róża" i minimalistyczne

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie u Modrak "róża". Szczerze to najpierw zrobiłam je bo potrzebowałam zrobić jakieś czerwone a jak skończyłam to dopiero wpadłam na to, że pasują do wyzwania:P

























































Czerwień zawsze najlepiej łączy mi sie ze złotem - zresztą to akurat takie świąteczne kolory:P

http://modrakcafe.blogspot.com/2013/10/zmierz-sie-z-kolejnym-motywem.html











Kolejne to małe, proste z ...nie wiem co to za kamień:D Ostatnio takie małe formy najbardziej mi się podobają:)




































Zgłaszam je na wyzwanie KK minimalizm

http://kreatywnykufer.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-tematyczne-style-minimalizm.html















Obie pary są na różne wymianki, ale z racji kończących sie wyzwań musiałam pokazać..

22 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się bardzo podobają obie pary. Czerwone na imprezę, a jasne na każdą okazję:) Na pewno obdarowane będą zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze do flamenco:))) Extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolczyki tworzysz :)
    Zapraszam do mnie
    handmadeyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie pary są piękne :)! Jej tylu znajomych bierze udział w tym wyzwaniu, że za chwile mi zabraknie kciuków do trzymania -za Ciebie też trzymam :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:)A takie małe formy idealne,by codziennie nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drugie są czadowe :) Chyba podkradnę ci ten wzór :D jeśli pozwolisz

    OdpowiedzUsuń
  8. różyczkowe są fantastyczne !!! :) a te drugie bardzo ladne, skromniutkie (jak zreszta mówi wyzwanie )

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w wyzwaniach bo obie pary są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są piękne. Będę trzymać kciuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądają! malutkie formy można zakładać na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczny zakątek :) Z pięknymi wszechstronnymi pracami :) Dziękuję za udział w mojej zabawie, trzymam kciuki :)
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne! Te malutkie fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, te z tym kamykiem wyglądają bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne! Świetnie wyeksponowałaś kamienie w tych minimalistycznych. I ta precyzja! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! A ode tych drugich ciężko wzrok oderwać:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)