piątek, 3 maja 2013

Wymianka z Klamają:) i zaległe wyróżnienia


Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Kingą na wymiankę. Trudno to nazwać wymianką bo ja dostałam dużo więcej. Ale mam nadzieje że Kinga jeszcze coś sobie wybierze:) Zobaczcie sami:) Wszystko by ło tak slicznie zapakowane że od razu wpadłam w zachwyt:) i z cudnymi karteczkami co dla kogo:) aż żal było rozpakować!

A w środku jakie śliczności:) Opaski szydełkowe dla dziewczynek:) Wyglądają w nich bardzo słodko:) 



 

 A dla mnie miało być też coś z szydełka:) Jak się ucieszyłam jak zobaczyłam zakładkę kwiatuszka. Miałam nadzieję że właśnie to dostanę:P Już jest w użyciu:) Jest sliczna i niesamowicie oryginalna:)


 

 I to są rzeczy, których się spodziewałam i na tym miał być koniec. A tu proszę: ogromnaaaa niespodzianka!!! Przepiękne kolczyki!!!!!! Kinga wiedziała, że mi sie podobają jej przepiekne wytwory wire wraping ale nawet w snach nie myślałam, że takie dostane! Nadal nie wierze, że je mam! są prześliczne ! i idealne dla MNIE:) Uwielbiam długie kolczyki:) Kinga wie jaką sprawiła mi ogromną radość:) 


 
 





























I jeszcze wszystko razem:)
























Dziękuję Ci kochanaaaa bardzo!:)


A teraz zaległe wyróznienia:) Dziękuję bardzo dziewczyną: soney i Magdzie


Pytania od Soney:

1. masz zwierzaka? nie
2. wieś czy miasto? wieś
3. dlaczego ta odpowiedź? mieszkam w mieście ale najprawdopodobniej się to wkrótce zmieni...
4. góry czy morze? góry
5. dlaczego ta odpowiedź? nie wiem, morze też lubię..:P
6. ulubiony serial?
7. najgorszy na świecie aktor to…nie wiem:D
8. najprzystojniejszy aktor? brad pitt
9. najnudniejsze zajęcie na świecie? papiery..
10. co najbardziej lubisz robić? rękodzieło i spacery
11. najpiękniejsze wspomnienie? hmmm...
no to tyle;)









Wyróżnienie od Magdy

 
1. Piosenka mojego życia to...Tomek Kamiński "Miałbyś to wszystko"
 
2. Wszelką cenę zapłaciłabym za...moich bliskich
 
3. Moje największe marzenie to...już się spełniło: kochany mąż i wspaniałe dzieci
 
4.Nie lubię gdy...ktoś kłamie
 
5. Do pracy inspiruje mnie...wszystko:)
 
6. Lubię...ukończyć projekti patrzeć na udane dzieło:)
 
7. Radość sprawia mi...chwile spedzone z bliskimi
 
8. Wolę psy/koty. psy
 
9. Zawsze mam przy sobie...oprócz ubrania nie ma takiej rzeczy:P
 
10. Tęsknie za...lasem
 
11. Serce czy rozum? róznie:) czasami trzeba jednak wybrać rozum:)
 





Dziękuję serdecznie:)






 I witam serdecznie nowych obserwatorów:) Nigdy nie myslałam że ich liczba sięgnie prawie 200. Dziękuję Wam że ze mną jesteście - zwłaszcza tym aktywnym:P:)

11 komentarzy:

  1. piękne prezenty :)
    uwielbiam wymianki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne prezenty...opaski są takie urocze a kolczyki bardzo oryginalne :) Jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyroznienia:) a prezencik sliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyróznien :)
    piękne opaski :) ale kolczyki są po prostu odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty..gratulacje..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanej wymianki i wyróżnień! Super :) zazdroszczę Ci tej wsi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wyróżnienia:) Prezenty piękne:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)