wtorek, 23 kwietnia 2013

Mała syrenka

Kolejne wyzwanie u Wioli to Mała syrenka, Marzyło mi się zrobić coś dla dzieci bo to ulubiona bajka Zuzi, ale mają tyle rzeczy że nawet nie miałabym gdzie tego położyć czy powiesić. Więc pomyślałam o bizuterii a że w KK jest wyzwanie kolczyki to powstały kolczyki sutasz w kolorze jak przystało na syrenkę morskim i złotym jak przystało na księżniczkę:)

























Pierwszy raz użyłam cyrkoni, które znalazłam po długich poszukiwaniach w jednej pasmanterii. Efekt wyszedł naprawdę błyszczący:P

I banerek wyzwania u Wioli:


















Zgłaszam na wyzwanie KK forma kolczyki.



28 komentarzy:

  1. Prześliczne, przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co raz to ładniejsze te Twoje sutaszki...są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki. Już teraz świetnie wyglądają z cyrkoniami, a w świetle to z całą pewnością błyszczą się niesamowicie. Wyszła Ci para pięknych klejnotów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wynurzone wprost z morskiej toni! Bardzo intensywne i świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz na miniaturce wyglądały olśniewająco :D prezentują się fantastycznie, i wszystko razem tak cudownie współgra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kolczyki
    Zapraszam na Wiosenną wymiankę u mnie.
    Www.mojakoralikowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę piękne, szkoda że nie można w nich pływać jak syrenka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki Ci wyszły i bardzo "syrenkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cyrkonie slicznie sie prezentuja. Nawet nie myslalam, ze mozna ich urzyc w sutaszu. Pierwszy raz to widze:D Piekne sa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są cudowne! Nie dość, że kolorek jest rewelacyjny, to jeszcze te cyrkonie tak pięknie tu wkomponowałaś- dodają niesamowitego uroku i elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają. Świetnie połączyłaś morski kolor z cyrkoniami. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Bardzo do syrenki pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszły niesamowicie :) piękne bogate i jak najbardziej kojarza mi się z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne! Idealnie pasują do tematu wyzwania, a ja mogłabym na nie patrzeć i patrzeć, tak mnie urzekły :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwa syrenka!Fajnie to pokojarzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne i delikatne,a jednocześnie bogate :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wow, wow syreniaste na 100% i piękne na 200%

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)