poniedziałek, 1 października 2012

CHRZEST - pudełko decoupage, dzidziuś z masy solnej i tort

Prezenty na chrzest.
Pudełeczko decoupage z moim ulubionym motywem ( z tych jakie mam). Szkoda, że nie wyszło tak jak planowałam:( W środku szablon wyszedł jakoś ładnie ale na zewnątrz coś mi nie pasuje:( To prezent na chrzest dla mojej siostrzenicy, więc jak wpadnę na to co tu nie tak i jak to zmienić to porwę pudełko i poprawie:) Może ktoś ma jakiś pomysł:)



















 



























 A to dzidziuś z masy solnej do powieszenia na ścianie:)





















 I w opakowaniu:)



















 No i najważniejsze torcik. Mój pierwszy na chrzest. myślę że wyszedł ok ale teraz zmieniłabym parę rzeczy:)

 


















8 komentarzy:

  1. Piękne pudełeczko, faktycznie...motyw fantastyczny. Bardzo ładnie zestawione kolorki :)
    Torcik wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty własnoręcznie zrobione i od serca są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości! A tort naprawdę wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia dlaczego masz wątpliwości co do pudełeczka. Ślicznie je ozdobiłaś:) A dzidziuś jest po prostu słodziutki:o)

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam... Czepiasz się... Ładne jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko sliczne, zawieszka i torcik urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie pudełko prezentuję sie bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale przecudne pudełeczko! świetna grafika na wieczku. tort super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)