niedziela, 2 września 2012

Małe pudełeczka decoupage

W związku z tym, że się nazbierało to będę dodawać trochę hurtowo co w moim przypadku raczej nie występuje:)
Małe pudełeczka decoupage - uwielbiam je:P. Ledwo się zacznie i już skończone:) Tu odzywa się moje lenistwo:)
Pierwsze najbardziej mi się podoba. Połączone z 3 różnych serwetek. Jedna z wygranego candy u Ani, jak zresztą i w następnym :)
 


 I środek


 Drugie w napisy z kwiatem 3d:) Kwiat już był przy zakupie.

 















 Góra. Krawędzie brokatowe.

 

I środek


 No i ostatnie w róże. Genialna serwetka. Nie wiem co niej jest, ale bardzo łatwo się ją nakłada.
 
 



 Koronka różowa - tu lepiej widać kolor.


 I środek.


6 komentarzy:

  1. Fajne skrzyneczki , oststnio zakupiłam też serwetki z różą..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skrzyneczki, ta z różą mnie urzekła a aniołek jest prześliczny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super pudełeczka :) ja w tej dziedzinie jestem beztalencie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne szkatułki :) zwłaszcza z aniołkami dziewczynkami :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za komentarz:)